İlk Randevu Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

1. Türkiye’de ön tedaviye nasıl başlayabilirim ?
      Türkiye’de ön tedavinize , anlaşmalı olduğumuz doktorların yanında 10 – 12 gün ön tedaviye süreçini başlata bilirsiniz.
    2. Yaptırmam gereken testleri nerede yaptırıyorum ?
      Devlet Hastanelerinde ücretsiz bir şekilde yaptırabilirsiniz.
    3. İşlemler için kaç gün KKTC’ de kalmamız gerekiyor?
      Uygulanacak olan işlemin ön hazırlık süreci bulunduğunuz yerde tamamlandıktan sonra Kıbrıs’ a geliş tarihiniz belli oluyor ve Kıbrıs’ ta kalış süreniz yapacağınız işleme göre en kısa 2 gece en uzun 7 gece olabilmektedir. Bu süre ile ilgili işleminize göre merkezimizi arayarak kesin olarak öğrenebilirsiniz.

4. KKTC Seyahatlerinde nelere dikkat etmemiz gerekli?

• Uçak bileti alınmadan geliş günü hesaplanarak 72 Saat geçmemiş PCR test sonucu
      • Belirtilen uçuş gününde, uçağın kalkış saatinden en az 3 saat önce havaalanında bulunulmalıdır.
      • KKTC’ye nüfus cüzdanı ya da pasaport haricinde kimlik belirleyici herhangi bir kimlik kartı ile giriş yapılamaz. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşların, Yeni çipli kimlik kartları ile KKTC giriş yapabilirler.
      • Uçuş yapacak olan kişilerin nüfus cüzdanlarını mutlaka yanlarında bulundurmaları gerekmektedir.
      • Çift Aşılı ve Covid geçirmiş kişilerin belgelerini göstermesi şartı ile KKTC’ye karantinasız giriş yapabilirler.
      • Çift Aşılı ve Covid geçirmemiş kişilerin, Ercan Havalimanından karşılayacak araç ile  karantina oteline karantinaya alınır.
      • Ercan Havalimanına varış da ücretsiz PCR yapılmaktadır
    İlk randevu